۱۶ پاسخ

چخبره مگه میخواد چیکار کنه

هیچی نمیگیره برامن

به من گفته ۱۵سزارین اجباریم هستم

من دوم گفت ۱۵

۳۰ میگیره دکترم
والا من از بیمارستان دولتی میترسم
می‌خوام برم خصوصی

به منم گفته ۱۲ میگیرم خودم میام اگرهم بخواهی بیمارستان بری اذیتت میکنه شکم دوم هستم سزارین اجباری ولی میگه میذاره دردهاتوبکشی بعدسزارین میکنه ولی خودم بیام۱۲ میگیرم

دکتر من ۸ تومن گرفت

دکتر منم امروز پرسیدم گفت ۱۵
حالا شوهرم گیر داده این پول برای چیه..برو جای دیگه😫😫اصلا خسیس نیستا میگه پول بیخود ندیم به دکترا...اخه دیگه کدوم دکتر نمیگیره

۲۵ت 🤧🤧🤧🤧

به منم گفت باید ازت ۲۰ بگیرم ولی چون زایمان قبلیم پیش خودم بوده و کلا مریض خودمی ازت ۱۷ میگیرم ، بعد از اونجایی که ما با یکی از دوستای صممیمیش فامیل بودیم با منت گفت ازت ۱۵ میگیرم 😐😄

مال من25تومن

من شکم سوم بودم چیزی نگرفت
سر دومی هم چیزی نگرفت

دکتر من به یکی گفته ۱۰۰ دلار بیار زایمانت کنم😐

اصلا زیرمیزی نگرفت

سزارین دوم که رایگانه بیمه تامین اجتماعی داشته باشی دولتی بری😐

فک کردی عاشق چشما ابروته حتما خواهر😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی