دکتر من فقط خصوصی گفت ۲۵
۱۵گرفت تو خصوصی
والا فعلا نه اون چیزی گفته نه من پرسیدم ولی پارسال یکی از دوستام پیشش زایمان کرد چیزی ازش نگرفت فقط همون هزینه بیمارستان و زایمان عادی رو گرفت
چرا دولتی بیشتره
از سزارین راضی هستی
خصوصی ۲۷ میگیره
بیمارستان کجاست هزینه بیمارستان چقدره
برعکسه دکترت؟😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.