۸ پاسخ

دکتر من فقط خصوصی گفت ۲۵

۱۵گرفت تو خصوصی

والا فعلا نه اون چیزی گفته نه من پرسیدم ولی پارسال یکی از دوستام پیشش زایمان کرد چیزی ازش نگرفت فقط همون هزینه بیمارستان و زایمان عادی رو گرفت

چرا دولتی بیشتره

از سزارین راضی هستی

خصوصی ۲۷ میگیره

بیمارستان کجاست هزینه بیمارستان چقدره

برعکسه دکترت؟😐

سوال های مرتبط