۲۳ پاسخ

اگر پولش برات مهم نیست برو خصوصی زمین تا آسمون فرق دارن با هم بیمارستانا

دولتی. ۹۰ میلیون پول خیلی خیلی زیادیه

دولتی

بنظرم برو خصوصی مگه ما چندتا شکم میخواییم زایمان کنیم
برای خودت ارزش قائل باش

منم سزارین دومم ولی میرم خصوصی بازم چون دکتر منم بیمارستان دولتی نیس

خصوصی

من اولی و بیمارستان ارش زایمان کردم با هزار ترس ولی خدایی عالی بود پروندم بیمارستان مردم بود چون اورژانسی بود بردنم دولتی خداروشکر پشیمون نشدم بازم میرم همونجا

دولتی برو چ فرقی داره

دکترت کیع

همیشه خصوصی و پول زیاد دلیل بر خوب بودن و بهتر بودن نیست
والا من بچه اولم زیر نظر بهترین دکتر و بیمارستان خصوصی بودم اول ماه انقباض داشتم و ضربان قلب جنین ضعیف بود دکتر‌گفت برو بخواب بیام سزارینت کنم گفتم اخه مگ الکیه برم بذارم تو زودپز چیکار‌کنم بچه رو تو ۸ ماه اومدم خونه وسیله جمع کنم برم
شوهرم بیمارستان سرکوچه نگه داشت گفت برو ی نوار قلبم اینجا بده
رفتم کفت داری زایمان میکنی ماهم ان ای سیو نداریم بچه نمیمونه با آمبولانس فرستادن ی بیمارستان دیگ ک دولتی بود
انقد این بیماااارستان رسیدگی داشت و دکترش بی نظیر بود اومد بالاسرم گفت اصلا نگران نباش من تورو تا نه ماه میرسونمت ۳ روز بستری شدم
اومدم خونه اخرم ۳۸ هفته و ۲ روز ختم بارداری دادن
انقد دستشون سبک بود و بیمارستان تمیز و خوب بود الانم میرم همونجا و پیش همون دکتر

دولتی می رفتم این عمل سزارین که دیگه عمل پیش پا افتاده است دولتی و خصوصی نداره باز هنوز برای بچه بگی مراقبت های بعدش من برای مراقبت های بعد از زایمان بچه ترجیحم خصوصی هستش

صد درصد دولتی میرفتم

اگ ۹۰تومن برات پولی نیست یا شرایط مالی خوبی داره برو خصوصی چی از خودت واجب تر ولی اگ نداری برو دولتی من بودم میرفتم دولتی اگ پس انداز بانکیم کمتر از ۵۰۰ملیون بود😅

مهم کاره دکتره ک چطور بچه دربیاره و بخیه بزنه پس بیمارستان کارش فقط رسیدگیه بنظر من دولتی هم رسیدگی میکنه

من بیمارستان امام خمینی میرم برای بار دومم عالیه دکتر هم دارن

خصوصی

دولتی

دولتی

دولتی

منم سزارین دومم
اول و دوم‌نداره که خصوصی پول مفت میخوان از آدم
منم دکترم گفت ۹۰الی۱۰۰ حساب کن
برای همین کلا منصرف شدم🫠

سزارین دوم ۹۰ میلیون چه خبره؟؟

دولتی. ۹۰ میلیون پول خیلی زیادیه واقعا. آدم جونش در میاد تا اسن پولو در بیاره

بستگی به شرایط مالیت داره دیگه

سوال های مرتبط