منم دکترم گفته ۲۵
بخدا دکتر من ماهه دیروز ازش میپرسم خانم دکتر شیرینی زیر میزی گفت منو اینطوری شناختی گفتم نه والا همکاراتون عادت کردن
سلام ب من گف ۱۸ تا ۲۰
برای اختیاری که خیلی خوبه ما اصلا اختیاری قبول نمیکنه
کدوم دکتر
سزارین چی اختیاری یا اجباری
اختیاری کلا گرون
من شیرازم گفته ۱۵ البته چندماه پیش الان نمیدونم چقدر شده
والا خیلی خوبه
واسه من دومیش ۳۵ گرفت
چه خبره 😨
همه جا همینه عزیزم سزارین اختیاری گرونه
دگترتون کیه ؟
دکترت کیه؟
اگه بچع اول هس ارع همیقده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.