با بیمه تازه ما بیمه سلامتی فک کنم زیر ۱ تومن یا همون ۱ و خرده ای میشه.بابا بیمارستان خصوصی الکی بخدا پول میگیرن.من میخواستم زایمان دوم رو برم بیمارستان شخصی.یه آمار گرفتم دیدم میگه ۶۵ تومن طبیعی.تازه همراه هم نمیذارن فقط پول کلاس و قشنگی و تمیزی فضا رو میگیرن و اتاق وی ای پی و غذاهای فلانشون رو.تصمیم گرفتم برم دولتی که البته خیلی هم خوبه بیمارستانشمن تعریف اتاق زایمان و انتظارش رو شنیدم که خیلی مجهز هستش ولی مامای همراه بگیرم که اونجا تنها نمونم و یکی که بلده و تجربه داره کمکم کنه.ماما همراه هم گفت ۴.۵۰۰ میگیرم تا بعداز زایمان هم هستم تازه بنده خدا از الانم پیگیرمه و همش باهام در ارتباطه
دولتی بیمارستان شهید بهشتی با بیمه تامین فکر کنم ۲،۳تومن میگیرن البته سزارین دوم باشی
وگرنه شکم اول فقط طبیعی
دولتی معلوم نیس چیکارت میکنن و چجور بخیه میزنن و دلسوز نیستن اصلا انگار کشتارگاه میری
من رفتم بیمارستانای دولتی شهرمو دیدم فرار کردم ب شدت حالم بد شد
کرمان ۸ملیون گرفت از من
سزارین اجباری باشی بیمه داشته باشی
طرف ماهیچی نمیگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.