۵ پاسخ

با بیمه تازه ما بیمه سلامتی فک کنم زیر ۱ تومن یا همون ۱ و خرده ای میشه.بابا بیمارستان خصوصی الکی بخدا پول میگیرن.من میخواستم زایمان دوم رو برم بیمارستان شخصی.یه آمار گرفتم دیدم میگه ۶۵ تومن طبیعی.تازه همراه هم نمیذارن فقط پول کلاس و قشنگی و تمیزی فضا رو میگیرن و اتاق وی ای پی و غذاهای فلانشون رو.‌تصمیم گرفتم برم دولتی که البته خیلی هم خوبه بیمارستانش‌من تعریف اتاق زایمان و انتظارش رو شنیدم که خیلی مجهز هستش ولی مامای همراه بگیرم که اونجا تنها نمونم و یکی که بلده و تجربه داره کمکم کنه.ماما همراه هم گفت ۴.۵۰۰ میگیرم تا بعداز زایمان هم هستم تازه بنده خدا از الانم پیگیرمه و همش باهام در ارتباطه

دولتی بیمارستان شهید بهشتی با بیمه تامین فکر کنم ۲،۳تومن میگیرن البته سزارین دوم باشی
وگرنه شکم اول فقط طبیعی

دولتی معلوم نیس چیکارت میکنن و چجور بخیه میزنن و دلسوز نیستن اصلا انگار کشتارگاه میری
من رفتم بیمارستانای دولتی شهرمو دیدم فرار کردم ب شدت حالم بد شد

کرمان ۸ملیون گرفت از من

سزارین اجباری باشی بیمه داشته باشی
طرف ماهیچی نمیگیرن

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی