اگه بیمه تکمیلی باشه فک کنم زیر یک دو تومن بیفته برات
بستگی داره بیمه ات چی باشه .. اگر دکتر شیفت باشه و عملت کنه خیلی خیلی کم هست . الان ما بیمه نفت هستیم اگه برم بیملرستان دولتی دکتر شیفت عملم کنه کاملا رایگان هست
دولتی باید حتما اجباری باشی
دولتی زیر پنج تومن سزارین
اجباری باشی نهایتش ۵ . ۶ تومن
بااتتق وی ای پی ۶و۷تومن بابیمه تامین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.