بیمارستان دولتی چقدر هزینه سزارین میگیره؟

۶ پاسخ

اگه بیمه تکمیلی باشه فک کنم زیر یک دو تومن بیفته برات

بستگی داره بیمه ات چی باشه .. اگر دکتر شیفت باشه و عملت کنه خیلی خیلی کم هست . الان ما بیمه نفت هستیم اگه برم بیملرستان دولتی دکتر شیفت عملم کنه کاملا رایگان هست

دولتی باید حتما اجباری باشی

دولتی زیر پنج تومن سزارین

اجباری باشی نهایتش ۵ . ۶ تومن

بااتتق وی ای پی ۶و۷تومن بابیمه تامین

سوال های مرتبط