۱۲ پاسخ

شهر ما که با 500تمومه
اونجا رو نمیدونم

چرااگع بیمه تامین اجتماعی باشع رایگانه بیمارستانش ماک اینجوره. مگ این ک دکتر پولی چیزی بگیره کاشون الان خیلی ازدکتراش حتی سزارین اجباری هم میگیرن البته بیشترخصوصی ک برن دولتی هرکی شیفتش باشه مجبوره سز کنه

بعضی بیمارستانا با بیمه تامین اجتماعی قرارداد دارن ک رایگان میشه
بعضی جاها بالای ۵۰ تومن اونم دولتی خودم دیشی بیمارستات بودم گفت ۵۰ برگشتم خونه

من تازگی سوال کردم ۳۵۰۰ بود دیگه فقط همین خود دکترم اونجا میاد ازم پولی نگرفت شنبه نوبت عمل دارم

اشتباه منو تکرار نکن دولتی زایمان نکن

تقریبا دونیم شد بیمارستان فاطمیه همدان پول تخت یه تومن شد پول جراحی ۱۵۰۰

بیمارستان ما ک مخصوص مادران کلا و زنا باردار مجانیه اما بیمارستان دولتی دیگ ۱ میلیون اجباری میگری

بستگی‌به‌بیمارستان‌داره.اکثررایگانه

رایگان نیست ولی مبلغ زیادی نمیگیره

تقریبا رایگانه یه مبلغ خیلی ناچیز ولی دکتر خود بیمارستان عملتون میکنه اگه دکتر خودتون باشه ک ی مبلغی میگیره

والا سوال منم هست میگن رایگانه ولی دکتر پول میگیره هنوز چیزی به دکترم نگفتم

نه. .

سوال های مرتبط