۵ پاسخ

والا اینجا طبیعی ک رایگان بود ولی سز رو نمیدونم

سز ک نمیکنن ب راحتی. باید مشکل خاصی داشته باشی. اکبرابادی هزینش 5تومنه. طبیعی هم رایگان

سز شدم ۷۰۰تومن

من سزارین شدم نزدیک ۲ تومن شد

طبیعی با بیمه تامین رایگان فکر کنم
سز هم چیزی نمیشه

سوال های مرتبط