واسه سزارین دومم زیرمیزی میگیرن؟

۸ پاسخ

من ندادم واسه بچه اولم. این دفعه هم پرسیدم گف بیمارستان دولتی ۱۳ میگیره سزارین کنه

بله از منم میگیره

اگر بخای دکتر خاصی بیاد سر عملت آره میگیرن

ن برای چی زیر میزی.

من با اینکه دولتی ام و سزارین دوم‌ گفت ۱۰ میگیرم

از منم میخاس میخام برم دولتی

ن من دکترم نگرفت

فرق نمیکنه دکترزیرمیزی میگیره

سوال های مرتبط