من ندادم واسه بچه اولم. این دفعه هم پرسیدم گف بیمارستان دولتی ۱۳ میگیره سزارین کنه
بله از منم میگیره
اگر بخای دکتر خاصی بیاد سر عملت آره میگیرن
ن برای چی زیر میزی.
من با اینکه دولتی ام و سزارین دوم گفت ۱۰ میگیرم
از منم میخاس میخام برم دولتی
ن من دکترم نگرفت
فرق نمیکنه دکترزیرمیزی میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.