۳ پاسخ

نه اصلا زیر میزی نمیگیره همه آخراش موقع زایمانشون میان پیش خانوم دکتر چون میبینن دکتراشون زیرمیزی بگیرن

سزارین شدین؟بخیه خوب زد؟من چن روز دیگه باهاش سزارین دارم.دودلم برا تمیزی بخیه

من خودم زایمان کردم

سوال های مرتبط