۵ پاسخ

واقعا دکتر خوبی هستن من فروردین امسال باهاشون زایمان داشتم بسیار دست سبک و خوبی دارن و زیر میزی هم نمیگیرن

اره واسه خواهر من رفته زایمانش هم طبیعی بوده . زیر میزی هم نمیگیره

من باهاش زایمان داشتم بیمارستان رضویی.نه زیرمیزی نمیگیره ودکترخوبیه.خودشم میاد

منم بیمارستان امام رضا زایمان کردم خیلی خوبه رایگان بود بیمارستان امام رضا

من از اول بارداری با ایشون پیش رفتم اما جواب هیچکدوم ازین سوالارو نمیدونم😁
فقط میدونم زیر میزی نمیگیرن

سوال های مرتبط