با اینکه سزارین اجباری ام ۲۰ ت
زیرمیزی برای چی ؟ دکتر من ک اصلا حرفی نزد تازه بهش گفتم من بیهوشی میخوام
مال من ۷گفت .. شما بیمارستان خصوصی میرین برا زایمان ؟ چرا مبلغ ش زیاده
به من گفت ۳۰
۲۰ تومن
دکتر خود من ۴۰ تومن. یکی نیست بگهچه خبره اخه
دکتر من چیزی نمیگیره
به من گفت بیست و خورده ای
پارسال ۲۰ امسال ۲۵
دکتر من 18تومن
تا هفته قبل میگفت ۲۵ حالا دیگ نمیدونم بیشترش کنه یانه🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.