۱۱ پاسخ

با اینکه سزارین اجباری ام ۲۰ ت

زیرمیزی برای چی ؟ دکتر من ک اصلا حرفی نزد تازه بهش گفتم من بیهوشی میخوام

مال من ۷گفت .. شما بیمارستان خصوصی میرین برا زایمان ؟ چرا مبلغ ش زیاده

به من گفت ۳۰

۲۰ تومن

دکتر خود من ۴۰ تومن. یکی نیست بگه‌چه خبره اخه

دکتر من چیزی نمیگیره

به من گفت بیست و خورده ای

پارسال ۲۰ امسال ۲۵

دکتر من 18تومن

تا هفته قبل میگفت ۲۵ حالا دیگ نمیدونم بیشترش کنه یانه🫠

سوال های مرتبط

مامان نانا
🫀👶🏻 مامان نانا 🫀👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد