۲۰ پاسخ

۳۰ تومن گرفت اذین علوی البته پریناتولوژیسته بایدم گرونتر از بقیه باشه

من اردیبهشت ۴۰۳ دکترم یه ربع‌ سکه گرفت 😅واسه دومی با اینکه اجباری بود بازم زیرمیزی میگرفت و ۱۰تومن گرفت

من شنیدم ربع سکه میگیرن

۲۵ میگیره

دکتر من ۵۰ میگیره بیمارستان هم زنگ زدم پرسیدم هزینه سزارین گفت ۹۵ تا ۱۰۰ میشه

دکتر من نمیگیره ولی خودت نامه از هرجا تهیه کنی میبره بیمارستان خصوصی اونجاهم ۶۰ الی ۷۰ میشه با بیمه ده درصدش خودمون باید بدیم‌خوبه در کل

دکتر من سی گرفت البته پریناتال بود دکتر معمولی نبود

۲۰ ت گفتن می‌گیرن

۲۰تومن دکتر و ۷۰تومن بیمارستان

برا من نمیگیره ولی بیمارستان خصوصی میبره و خیلی گرونههههه

دکتر خودم ۳۰ میگیره .‌یه دکتر پیدا کردم ۱۰ تومن میگیره . کارشم بهتر از قبلیه و با تجربس

۳۵ تومن دستمزد دکتر بود

۱۵ تومن.

به من گفت ۲۵

بهمن ماه سزارین شدم دکتر ۲۵ گرفت

خواهر شوهرم آخرین سزارینی بوده توی نزدیکانم ، دکترش زیرمیزی نمیگیره

من فروردین امسال، بیمارستان دولتی 15 گرفت دکترم

ب من گفت 20

مال منم ۲۵ یه پنج تومن برا بیمارستان و اینا میشه ۳۰

پارسال سزارین اول ۲۰ یا ۲۵ می‌گرفته، امسال هنوز نپرسیدم

سوال های مرتبط