تا الان ک داشتم خدا یاری کنه تا اخر خواهم داشت😂😂
من اصلا نمیتونم انقدر گرد و تپل شدم قابل رابطه نیستم همه جام گوشت گرفته شکمم سنگین هیچ پوزیشنی خوب در نمیاد😂😂😂
من بخاطر لگن درد از۷ماهگی رو تخت میخوابم شوهرم پسرم پایین تخت
الان سه ماه رابطه نداریم 😂😂
اره من تا الان هفته ای یه بار داشتم و تا اخر خواهم داشت هفته ای یه بار رو😅😂😅
اونایی که میخوان طبیعی زایمان کنن میگن هفته های اخر رابطه داشته باشین بهتره باعث نرم شدن دهانه رحم میشه
من که تا الان داشتیم
من تو ۹ ماه فقط یبار داشته داشتماونم ماه پنجم بود تایمش کوتاه دیگه ازاون به بعد ترسیدیم اصلا نداریم
کلا سزارین ماه ۹ میگن رابطع نداشته باشید
زایمان زودرس میاره
خیر من از اول بارداریم رابطه رو بوسیدم گذاشتم کنار😂
ما از ماه هفت دیگه رابطه نداشتیم از خواهر برادر هم گذشتیم
خیلی وقته ندارم
اگر پرخطر نیسی ک اشکال ندارد
نه دیگ خیلی وقت خواهر برادر شدیم 😅
من رابطه دارم
ماما بهم گفت نداشته باش
من منع رابطه ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.