۱۶ پاسخ

تا الان ک داشتم خدا یاری کنه تا اخر خواهم داشت😂😂

من اصلا نمیتونم انقدر گرد و تپل شدم قابل رابطه نیستم همه جام گوشت گرفته شکمم سنگین هیچ پوزیشنی خوب در نمیاد😂😂😂

من بخاطر لگن درد از۷ماهگی رو تخت میخوابم شوهرم پسرم پایین تخت
الان سه ماه رابطه نداریم 😂😂

اره من تا الان هفته ای یه بار داشتم و تا اخر خواهم داشت هفته ای یه بار رو😅😂😅

اونایی که میخوان طبیعی زایمان کنن میگن هفته های اخر رابطه داشته باشین بهتره باعث نرم شدن دهانه رحم میشه

من که تا الان داشتیم

من تو ۹ ماه فقط یبار داشته داشتم‌اونم ماه پنجم بود تایمش کوتاه دیگه ازاون به بعد ترسیدیم اصلا نداریم

کلا سزارین ماه ۹ میگن رابطع نداشته باشید
زایمان زودرس میاره

خیر من از اول بارداریم رابطه رو بوسیدم گذاشتم کنار😂

ما از ماه هفت دیگه رابطه نداشتیم از خواهر برادر هم گذشتیم

خیلی وقته ندارم

اگر پرخطر نیسی ک اشکال ندارد

نه دیگ خیلی وقت خواهر برادر شدیم 😅

من رابطه دارم

ماما بهم گفت نداشته باش

من منع رابطه ام

سوال های مرتبط