خانمایی ک‌ فیبروم دارید طبیعی زایمان کردید یا سزارین؟من موندم چ کنم

۷ پاسخ

عکس سنو تو بفرست گلم ببنم

گلم من دنبال کن

با نه سانتی ک نمیشع بچه گیرمیکنه

سزارین بهتره

من داشتم سز چند سانته

نوع فیبرومت چیه؟ چند سانته؟

دیدم این شخصا سزارین میکنن

سوال های مرتبط