۲ پاسخ

بیمارستان مادران تهران ۸۰ تومن

من جنوبم بیمه سلامت سه روز پیش قط شد با اینکه دولتی رفتم هزینه داروها اینا و ترخیص ازاد حساب شد. پرسیده بودن تکمیلی دارید که نداشتیم. بازم خداروشکر با اینقدرا کارمون راه افتاد.

سوال های مرتبط