۲۵ برا من
از ۳۰ب بالا
دکتر من ۳۸ تومن میگیره
برای من گفت ۵۰
برای من ۱۰ گرفت
10دادم پنجشنبه زایمانمه
به من گف بچه اول ۶۵ ملیون
به من گفت ۳۵
والا من سال 1402 آبان 10 ملیون دادم
برا من ۳۰ خودش ۳۰ بیمارستان
دکتر من ۱۵ میگیره
۱۵ تومن
من ۱۵دادم
من ۲۰ دادم
۲۵
ب بالا
من پرسیذم گقت بستگی ب سن و قدو وزنت داره و زایمان چندمت باشع
گفتم بعد گفت ۱۰تا ۱۵
۲۵ تا ۳۰ میگیرن شهر ما
دکتر من ۱۵ میگیره
بستگی به دکتر داره
من تو تهران پرسیدم بیمارستان الغدیر نیمه دولتی ۱۲ تومن
۲۰ به بالا
نرخاشون فرق داره باید ببینی دکترت چقدر میگیره
دکتر من قبل عید گفت ۱۰ تومن اما الان نمیدونم احتمالا ۲۰ اینا بگیرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.