۳ پاسخ

من پیش ژیلا غفوریان میرم ۱۲ زیرمیزی گرفت

دکترهاشمی نامه میده اصلاهم زیرمیزی نمیگیره

من خودم پیش دکتر ژیلا غفوریان میرم و فکر کنم زیر میزی ۱۰ الی ۱۵ تومن باشه

سوال های مرتبط