مگه فقط برا سزارین اختیاری زیرمیزی میگیرن؟!؟

۱۰ پاسخ

اره برا اختیاری میگیرن.
برا اجباری ک میری بیمارستان دیگ دکتر شیفت خودش عملت میکنه

برای اینکه دکتر خودت بیاد سر عمل پول میگیرن حالا طبیعی یا سزارین چه اجباری باشه چه اختیاری

دکتر من واسه طبیعی هم میگیره

مثلا تو مشهد دکتر داورپناه زیرمیزی نمیگیره.

هر دکتر قانون خودشو داره
من شنیدم ک بعضی دکترا واسه طبیعی هم میگیرن

آره اختیاری میگیرن اجباری ک ب انتخاب خودت پول میدی ک دکترت انتخاب کنی بیاد

خیر
من زایمان سزارین دوم شدم و پول دادم دکترم

من سزارین دوم بودم دکتر ازم ۲۰ تومن گرفت اومد عمل کرد بیمارستان خصوصی

بلههه

اره دیگه خودت داری میگی اختیاری😐
اون اجباریه ک یا بچه سفالیکه یا مدفوع کرده یا بند ناف محکم دور گردنش پیچیده ک اجباری سزارین میکنن

سوال های مرتبط