سلام شمارش گلبول های سفید هموگلوبین و هماتوکریت کمی پایینتر از حد نرمال هستند،بقیه چیزها ک مربوط به قند و اوره قند و .... هستش همه نرمال هستن عزیزم
خاانومای گل گروه زنانه زدم اگه دوست داشتین بیاین گروهم چت کنیم دورهم باشیم تا صبح ما همش بیداریم چون اینجارو میبندن میریم روبیکا. یه نکته هم هست بابت اینکه بخاید خاطر جم بشید که همه خانومیم بعله همه خانومیم چون قبل ورود عضو ها به گروه ازشون ویس گرفته میشه شماهم اومدید اول ویس بدین بعد لینک بخاین ممنونم....
.
.
آیدیم رو سرچ کنید بهم پیام بدید تا عضوتون کنم z_a_1384m
.
.
#بارداری #نینی #زایمان #بیبی چک #جنسیت #سونوگرافی
اینم هست ادامش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.