من ده روز قطع شد دیروز تا حالا انگار پریود شدم انقد خون ریزی دارم
مال من نهایتش تا چند روز بود تا الانم پریود نشدم
از من که ۱۰ .۱۵ روز طول کشید خیلی کمم میومد تازه
ولی بعضیا تا ۴۰ روز دارن
خونریزی چ سزارین و چ طبیعی تا ۴۰ روز هست ولی قطع و وصل میشه، منم سزارین کردم و از روز دهم قطع و وصل میشد و بعضی روزا حتی لکه بینی هم نداشتم اما باز روز بعدش دوباره شروع میشد اما خب خیلی کم میشه دیگه .. الان شاید در روز دوبار بکه ببینم
ممکنه ده روز، ۳۰ روز ، ۴۰ روز یا حتی تا ۶ ماه هی قطع و وصلی و لکه بینی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.