خانوما خونریزی بعد سزارین چند روز طول میکشه؟؟

۴ پاسخ

من حدودا بیست و پنج روز خونریزی داشتم بعدش خیلی خیلی کم بود گاهی اوقات لک میومد سزارین بودم

فرقی باطبیعی نداره هردوتاش یک اندازه خون ریزی دارن

من الان سه روزه که خونریزی ندارم

سزارین رو نمیدونم ولی من ک طبیعی بودم بعد پنجاه روز ب زور دارو قطع شد چون دهانه رحمم ضعیف شده بود

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی