چقدر هفته ها دیر میگذره ای کاش زود تموم بشه

۸ پاسخ

هوووووف😮‍💨یک ماهه توی34هفته گیر کردم تموم نمیشه لامصب 😫

کاش الان هفته ۴۰ بودم

من فردا ۳۷ هفته میشم دوست داشتم دیرتر بگذره آخه خیلی از کارام مونده از زایمانم میترسم

برای من ماه هشت زود گذشت این ماه و خدا بخیر بگذرونه🥴😂

کاش تموم بشه

خیلی دیرمیگذررره من دوس دارم چشماموببندم بازکنم بیینم اخرخردادهست ومن۳۷هفته شدم

اره واقعا من فک میکردم از۲۰تا۳۰هفته برام خیلی وقت کشید اما انگاراز۳۰دیگع کلاگیرکرده جلو نمیره 😓

منم خسته شدم حسابی سنگین شدم میگم کاش زودتر بگذره اینروزا همش بی انرژیم هیچکاریو راحت نمیتونم حتی دسشویی رفتن😭

سوال های مرتبط

مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان کارِن👶🍬💜 مامان کارِن👶🍬💜 ۱۰ ماهگی
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری