هوووووف😮💨یک ماهه توی34هفته گیر کردم تموم نمیشه لامصب 😫
کاش الان هفته ۴۰ بودم
من فردا ۳۷ هفته میشم دوست داشتم دیرتر بگذره آخه خیلی از کارام مونده از زایمانم میترسم
برای من ماه هشت زود گذشت این ماه و خدا بخیر بگذرونه🥴😂
کاش تموم بشه
خیلی دیرمیگذررره من دوس دارم چشماموببندم بازکنم بیینم اخرخردادهست ومن۳۷هفته شدم
اره واقعا من فک میکردم از۲۰تا۳۰هفته برام خیلی وقت کشید اما انگاراز۳۰دیگع کلاگیرکرده جلو نمیره 😓
منم خسته شدم حسابی سنگین شدم میگم کاش زودتر بگذره اینروزا همش بی انرژیم هیچکاریو راحت نمیتونم حتی دسشویی رفتن😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.