خانما چقدر دیر میگذره کاش زود بگذره ۴۰ هفته شده باشم

۸ پاسخ

منی که هنوز به سی هم نرسیدم چی بگم😫😂

۳۶ هفته بهش دگه هفته امنه کی بشه 😭

۳۶ هفته بهش دگه هفته امنه کی بشه 😭

طبیعی زایمان میکنی؟ من از دکترم پرسیدم گفت ۴۰هفته میشه۴مرداد سزارین دو‌هفته جلوتر هست

من۴۰هفته هستم وهنوز زایمان نکردم😑

تو دلیت دختره یا پسر قشنگم؟

عشقم من الان هفته ۳۳ ام تو باز خوبی

سزارینی یا طبیعی ؟

سوال های مرتبط

مامان آرمان❤️ آیلین مامان آرمان❤️ آیلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان کارِن👶🍬💜 مامان کارِن👶🍬💜 ۱۰ ماهگی
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی