کی بارداری تموم میشه خسته شدم چقدر دیر میگذره این هفته 😒

۱۱ پاسخ

چرا پس برا من زود میگذره. چون میترسم از خستگی بعدش فکرکنم برا اونه 🫠

مخصوصا اخراا

وای خیلی ماه 8 بده من هزار تا بلا سرمم اومده بستری هم شدم هفته قبل الانم همش ضعف و بی حالی دارم

بخدا الان راحت تری🥴

۳۱و ۳۲هفته کلا دیر میگذره واسه خودم انگار یسال تو این دو هفته گیر افتاده بودم شکر خدا گذشت😅

ماه ٨ كلا خيلى دير ميگذره

حال کن واسه خودت هنوز سختی شروع نشده

هعی🥴

وای فعلا حال کن🤦‍♀️😂

👌🏼🥴

دقیقا خیلی باهات موافقم

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان❤️ آیلین مامان آرمان❤️ آیلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرين👶🏻👑 مامان آرين👶🏻👑 ۱ ماهگی
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۵ ماهگی
مامان کارِن👶🍬💜 مامان کارِن👶🍬💜 ۱۰ ماهگی