۱۰ پاسخ

واسه منم دیر میگذره همش میترسم از زایمان زودرس چون قبلیا بودم الان چندشبه درد دارم میگم جرا نزدیک نمیشم به 36هفته خیالم راحت بشه

سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم برای سیسمونی قیمتا واقعا محشره یه سر بزنی پشیمون نمیشی واقعا قیمتا خیلی پایینه رضایت مشتری و کد رهگیری هم گذاشتم تو کانالم
برای اینکه با خیال راحت خرید کنید لینک سایتمون رو گذاشتم
تشریف بیارید کانالمون
sismoonyjigarak

اوففف منم کلافه شدمم خیلی دیرر میگذرع

وایییییی منم خیلی خسته شدم خیلی درد دارم

بیای بالاتر چی میگی ؟

من هر روز میشمارم ولی لامصب تموم نمیشه بازم میبینی از روزم کم نشده😐

واقعا خیلی طولانیه من ک کمردرد و درد واژن امونم و بریده

سلام عزیزم این لحظه های با ارزش هم میگذره این روز ها تکرار نشدنی هست درسته سخته ولی میگذره میره دیگه تکرار نمیشه

دلم میخواد برسم ب ۳۵ ۳۶هفته

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی