۸ پاسخ

هممون همینیم چاره ای جز تحمل نیست

والا یه بچه دیگه هم دارم دوست دارم این یکی دیرتر دنیا بیاد، استرس مدیریت دوتا رو دارم 🫠

نمیدونم شاید چون هفته ات بالاس اینطوریه ولی برای من آنقدر زود داره تایم ها میگذره همش استرس اینو دارم تایم کم بیارم برای برنامه هام

برا من ک دیگ ۱هفته مونده انگار روزام ۱ساله نمیگذره اصلان خسته شدم دیگ شبا نمیتونم بخابم🤧😷

من پدرم در اومد تا ۸ ماه تموم شد 😂😂😂
مخصوصا هفته ۳۳

شما با چی خودتونو سرگرم میکنین؟

نمیدونم چرا هفته ما انقد دیر میگذره

هوا گرم شده روز دراز

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری