۸ پاسخ

من ک یک هفته برای زیمان مونده خیلی خیلی سخت میگذره روح روانم بهم رخته

ماماناشمابه ۳۶هفته میگین ماه اخر وچقدخسته شدین پس من چی بگم که تا۴۰هفته پوستم کنده شدازصبروخواستم برم ۴۱زایمان میکردم وهردوتازایمانمم همین طوری بودن ت چهل هفته ب دنیامیومدن

والا نمیره جلو

من دیشب با گریه خوابیدم دیگه. واقعا نمیکشم.

واقعا بدترین ماه بارداری همین ماه هشتمع
بارداری اولمم همین ماه خیلی اذیت شدم الانم دقیقا همین ماه هشتم اصلا نمیگذره خیلی سخت میشه دردای عجیب میاد سراقت کلافه میشه ادم

دیرررررررر منم دیگه صبرم لبریز شده انگار گهواره گیر کرده رو ۳۶ هفته🥲🫠

وایییی نگوو🥴🥴🥴🥴

داره میگذره دیگه حساس باشی دیرتر میگذره

سوال های مرتبط

مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی