۱۱ پاسخ

من سزارینم ۶ هفته دیگه تموم ولی خیلی دیر میگذرههههههععههه

برا من داره نرمال میگذره😅

تو گهواره روز شماره فک کنم بخاطر همین دیر میگذره

هر روزش به اندازه ی یک ماه میگذره😭

من یماهه تو سی هفتم

اره منم

من تازه ناراحتم زود گذشته بستری شدم تا ساعت ۹ دکتر بیاد ببرتم سزارین کنه

۳۶هفته میشه زوده

برای من همش خوب گذشت ماه آخری نمیگذره

واییی اره😢

چندم زایمان میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان نیلاونیکان🩷🩵 مامان نیلاونیکان🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان❤️ آیلین مامان آرمان❤️ آیلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مینل مامان مینل ۱۳ ماهگی
مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی