مامانهای هم هفته من شما هم براتون خیلی دیر میگذره؟؟

۲ پاسخ

خیلی خیلی دیر میگذره ، همش منتظریم به سلامتی برسیم موعد زایمان همین باعث شده دیر بگذره

خیلی دیر میگذره سزارین هستم ۳۸ روز دیگه مونده 🫠

سوال های مرتبط