سلام مامانهای هم هفته من شما هم ترشح آبکی دارید؟

۲ پاسخ

اره منم دارم ولی توی گهواره خوندم اگه سرفه کنی ازت بیاد اون کیسه آبه
اگ سرفه کردی چیزی نیمد نگران نباش

خیلیا دارن منم داشتم
اما جدی نگرفتم زایمانم خیلیی سخت شد
هروقت حس کردی آبکیه یا زیاده یه تست آمینو بده خیالت راحت بشه

سوال های مرتبط

مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد