۷ پاسخ

من دوشنبه سزارینمه خیلی استرس دارم و میترسم زمان برام مثل برق و باد میگذره

ماه اخرخیلی دیرمیگذره بنظرم 😵‍💫

ماه هشت زود تموم میشه وای از ماه نه که هر روزش اندازه یکساله🙄

ماه نه نمیگذره اصلاااااااا

من تاریخ زایمانم و برام‌زده ۳۹ هفته و دو روز. یعنی احساس میکنم سخترین و طولانی ترین ماه همین ماه ۹ باشه برام

راس میگی تا الان انقد انتظار نداشتم
الان هی میگم کی بگذره
کی بگذره
دیر میگذره برام

اصلا هر هفته ك انتظار ميكشي بري هفته بعد دير ميگذره خاهر🤕🥴 من انتظار ٣٠ رو ميكشم نميگذره ك

سوال های مرتبط

مامان نیلاونیکان🩷🩵 مامان نیلاونیکان🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان میران مامان میران ۲ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد