۱۱ پاسخ

از بارداری متنفرم

برای من ۸ خیلی زود داره میگذره

خیییییلی ولا افتضاح

خیلییییی

بگی نگی ولی ۶بدتر بود

هفته ۳۰ بعد هر روزش یه ساله😭

واسه من که این ماه های آخر هر یک ماهش انگار اندازه یک ساله😶‍🌫️🥴

ماه۹خیلی بد هم درد داری سنگینی دیر میگذرع

من تاحالا کل ماه ها مث برق و باد برام گذشت😂🫤😐

برای منم خیلی دیر میگذره

ماه ۹ و ندیدی 😂😂🤦🏻‍♀️هر روزش یه ماه

سوال های مرتبط