۲۴ پاسخ

عزیزم ماشاالله خداحفظش کنه براتون اسپند دود کن براش

چی میخوری بچت انقد خوب باشیرت وزن گرفته ماشاالله

قشنگم هرماه بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ باید اضافه کنن
بیشترش میشه اضافه وزن
ولش کن تپله دیگه چشم هم میخوره خیلی چاق شه

هزار ماشالله

عالیه میخوای چیکار
بعداً باید رژیم بدی طفلک رو
دختر من ۷ ماهگی ۶ کیلو بود

ماشالا بهش باشه

خدا کنه پسر منم تپلی بشه🥺وزن تولدش ۲۰۵۵ وزن ۱۶ روزگی ۲۶۰۰ بود

خوبه دیگه ماشاالله

خوشبحالت ماشالله

آخی عزیزم ماشالله بهش
گلم مگه یازده فروردین زایمان نکردی ؟
من دوازدهم
پسرت امروز 42روزشه پسر من دیروز چهل روزگیش بود

ای جانم
خوبه ماشاالله

دختر من ۴ ماهشه تازه شده ۵/۱۰۰😂😂😂

نه بابا اذیتش نکن بذار مسیر رشد خودشو در پیش داشته باشه
بچه چاق شه برای بغل کردنش اذیت میشید بعدشم خودش میخواد راه بیوفته و بشینه اذیت میشه کم تحرک میشه خوب نیست دور از جونی مریض میشه بعدم‌بزرگتر شه هی میخوای بگی نخور رژیم‌بگیر

هزارماشالله😍🥹

مطمعنی ۵و۲۰۰ اخه مال من چهارودویست بود

جانم خدا نگهدارش باشد.گوگولی مگولی

بچه منم دوماهگی پنج ودویست هست

خواهر وزنش ک خیلی خوبه بچه من ۲ماهگی ۵کیلو بود البته وزن تولدش۲۷۰۰بوده و بچه منم شیر خودمو میخوره چقدرم پسرت شبیه پسر منه 🥰🥰

ن بابا خوبه یهو دیدی اضافه وزن میگیره باید رژیم بدی به بچه کوچولو

نه عالیه عزیزم عالیه ماشالله، یه سوال فقط یه پیراهن آستین کوتاه پوشاندی با یه پتو نسبتا کلفت ،جلو کولر هم همینه ؟

مث پسر من کپل هس

وزنش مطمئنی تو ۴۰روز یکم

شیر مادر واقعا برکتی هست .

ماشالله.چی میخوای دیگه

سوال های مرتبط