به تست اعتماد نکن تنها حتما باید روز ۱۵ آزمایش بدی و انشالله که مثبتی باشی با خبر خوش بیایی
روز 14یا15بزن
ایشالا دو روز دیگه آزمایش میدی مثبتی به امید خدا
دکتر بعد انتقال تأکید میکنه که بیبیچک نزنید، روز چهاردهم آزمایش بدید
مشکلتون چی بود ای وی اف کردی
جنینات چندروزه بودن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.