ببخشى میشه بگى مشکلت چى بود اى ىو اى کردى
منم روز 13آزادسازی و روز 11 iui بی بی منفی. تایپیکمو نگاه کن
زود زدی عزیزم باید ۱۴ روز بگذره
به من کفتن روز۱۲ ازمایش بدم که دادم منفی بودم بی بی نزذه بودم تون موقع
۱۴روز بعد از ای یو ای باید تست بزنی الان مشخص نیست
سلام عزیزم میشه بپرسم هزینه iui چقد شد براتون؟
روز ده زود نی؟
روز ۱۳یا ۱۴بده🥹
سلام عزیزم هزینه آیو آی چقدر شد ؟
ایشالا ک مثبت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.