عزیزم مثبتی عزیزم نا امید نباش
منم آی یو آی کردم دکتر گفت 16 تا 18 روز باید بگذره خیلی زود زدی
الهیی مثبت شی و طعم بارداری و مامان شدنو بچشی عزیزم
ناامید نباش گلبم خدابزرگه
عزیزم سنی نداری که امیدوار باش ان شاءالله مثبت میشی این ماه❤️😘
زود زدی عزیزم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.