برام دعاکنید روز ۱۰ایوای منفی شد بی بی چکم ناامید ترینم

۶ پاسخ

عزیزم مثبتی عزیزم نا امید نباش

منم آی یو آی کردم دکتر گفت 16 تا 18 روز باید بگذره خیلی زود زدی

الهیی مثبت شی و طعم بارداری و مامان شدنو بچشی عزیزم

ناامید نباش گلبم خدابزرگه

عزیزم سنی نداری که امیدوار باش ان شاءالله مثبت میشی این ماه❤️😘

زود زدی عزیزم چرا

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا قصد بارداری
مامان علی مامان علی قصد بارداری
مامان کوچولو» مامان کوچولو» هفته بیست‌ونهم بارداری