قربونت برم هنو تا ۱۴ روز باید صبر کنی و همچنین بعضی بی بی چکا دقتشون پایینه نا امید نشو الکی
تو چهار پنج روز داخل بدنت کلی اتفاق میوفته.. ایکاش نمیزدی انشالله مثبت میشی
وای خیلی بده این بیبیچک منفی، از ازمایش اثر روانیش بدتره
شما جنین بازم داری؟
ببخشید از رویان راضی بودین؟
نباید میزدی ک استرس بهت وارد بشه آخه مگه دکترا نمیگن تا ۱۶روز بعد برو آزمایش خب صبر کن فعلا ناراحت نباش تا رو همون تاریخی ک گفتن آزمایش بده ایشالا ک مقبته
عزیزم نگران نباش زوده هنوز تا چهارده صبر کن برو آزمایش ایشالا که مثبتی گلم
عزیزم ناامید نشو چندروز دیگه تکرار کن انشاالله که مثبته
صبر داشته باش اصلا روز ۱۱ نشون نمیده انشالله ۱۵ به بعد
عزیزم خیلی زود زدی باید ۱۵ روز صبر کنی بعدش بزنی من روز ۲۰ انتقالم میزنم مثبت در میاد انوز شک میکنم تو خیلی زود زدی
منم ۱۱ زدم منفی شد ۱۴ مثبت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.