روز ۱۱انتقالم بی بی چکم منفی شد😭😭😭

۹ پاسخ

قربونت برم هنو تا ۱۴ روز باید صبر کنی و همچنین بعضی بی بی چکا دقتشون پایینه نا امید نشو الکی

تو چهار پنج روز داخل بدنت کلی اتفاق میوفته.. ایکاش نمیزدی انشالله مثبت میشی

وای خیلی بده این بیبیچک منفی، از ازمایش اثر روانیش بدتره
شما جنین بازم داری؟
ببخشید از رویان راضی بودین؟

نباید میزدی ک استرس بهت وارد بشه آخه مگه دکترا نمیگن تا ۱۶روز بعد برو آزمایش خب صبر کن فعلا ناراحت نباش تا رو همون تاریخی ک گفتن آزمایش بده ایشالا ک مقبته

عزیزم نگران نباش زوده هنوز تا چهارده صبر کن برو آزمایش ایشالا که مثبتی گلم

عزیزم ناامید نشو چندروز دیگه تکرار کن انشاالله که مثبته

صبر داشته باش اصلا روز ۱۱ نشون نمیده انشالله ۱۵ به بعد

عزیزم خیلی زود زدی باید ۱۵ روز صبر کنی بعدش بزنی من روز ۲۰ انتقالم میزنم مثبت در میاد انوز شک میکنم تو خیلی زود زدی

منم ۱۱ زدم منفی شد ۱۴ مثبت شد

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان علی مامان علی قصد بارداری
مامان کوچولو» مامان کوچولو» هفته بیست‌ونهم بارداری