۵ پاسخ

فقط تست بزن اونم روژان یا مدیکور

دختر عموی من بعد ۲ماه مشخص شد ک بارداره حتی با آزمایش مشخص نمیشد😄😃
رفت سونو مشخص شد

یه تست بزن دیگه خیالت راحت میشه ان شااله که مثبت باشی

بنظرتون فردا که ۱۱ امین روزه تاخبره تست بزنم اگه بار دار نبودم قرص مدروکسی پروژسترون بخورم؟

دوباره تست بزن

سوال های مرتبط

مامان اینده 🫂 مامان اینده 🫂 قصد بارداری
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
درانتظارنی نی✨ درانتظارنی نی✨ قصد بارداری
رها رها قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری