سلام مامانا بچه شیر میدم بادمجان بده بخورم

۶ پاسخ

یکم حساسیت زا هستش

شیرافزاست من میخورم از مقدار کم شروع کردم الان تمام وعدمو میخورم

نفخ شدید داره

من هرموقع میخورم بچم اذیت میشه

بله نفخ داره اونم زیاااااااد

میگن باد انگیزه

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان آرادکوچوکو💙 مامان آرادکوچوکو💙 ۹ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان 🎀دلاناوآنیلا🎀 مامان 🎀دلاناوآنیلا🎀 ۲ ماهگی