۴ پاسخ

بخور بره بابا سخت بگیری بدتره

گوسفند و بز عالیه
گاو نخور سنگینه

بهتره نخوری
طرف ما نمیخورن

نه گوسفندی خوبه بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان نیلوفر 🪷 مامان نیلوفر 🪷 ۲ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان 🎀دلاناوآنیلا🎀 مامان 🎀دلاناوآنیلا🎀 ۲ ماهگی
مامان 👶🏻تـرشک 🩵🧸 مامان 👶🏻تـرشک 🩵🧸 ۱۶ ماهگی