سلام سبزی بده بخورم شیر خودمو میدم ؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

والا من نمیخوردم میگفتن نفخ داره تو خودت میدونی بخور ببین دلدرد میشه یانه

گشنیز نخور فقط...

من تا ۴۰ ام نخوردم بعدش همه چی خوردم

منم نمیخورم فقط ریحونشو میخورم

شوید و ریحون شنیدم خوبه

دکتر دختر من گفت نخور سبزی خوردن.سیر پیاز

باید سبزی مصرف کنی

تره خوب نیس بقیه عب ندارخ

میگن نفخ داره
ولی بعضی ها هم میگن نداره عیب نداره بخور
خودت میدونی

سوال های مرتبط

مامان نیلوفر 🪷 مامان نیلوفر 🪷 ۲ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان 👶🏻تـرشک 🩵🧸 مامان 👶🏻تـرشک 🩵🧸 ۱۵ ماهگی