والا من نمیخوردم میگفتن نفخ داره تو خودت میدونی بخور ببین دلدرد میشه یانه
گشنیز نخور فقط...
من تا ۴۰ ام نخوردم بعدش همه چی خوردم
منم نمیخورم فقط ریحونشو میخورم
شوید و ریحون شنیدم خوبه
دکتر دختر من گفت نخور سبزی خوردن.سیر پیاز
باید سبزی مصرف کنی
تره خوب نیس بقیه عب ندارخ
میگن نفخ داره
ولی بعضی ها هم میگن نداره عیب نداره بخور
خودت میدونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.