خانوما بچه شیر میدم کباب بده بخورم

۷ پاسخ

🤣🤣🤣🤣یه حرف جدید

خیلی خوبه کباب گوشتش گوسفندی باشه بهتره

بخور عزیزم نوش جون

نه خیلیم خوبه

گوشت گوسفند گرمه بخور
گاو سردیه

من دکتر گفته بود نخور بهم نمیدونم دیگه

نه چرا بد باشه بخور نوش جان

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان آرادکوچوکو💙 مامان آرادکوچوکو💙 ۹ ماهگی
مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی