۹ پاسخ

من هر وقت لبنیات بخورم نیلماه جوش میزنه مخصوصا بستنی

بوس نکنید. گرمی نخور

چون مادرشوهرت خیلی بوسش میکنه

دقیقاً پسرم منم اینطوریه

دختر منم بود..
اگزما نوزادی ع،تا۳سالگی ام مث اینکه همراهشون هست..
هی میره و میاد..
دکتر ب دخترم پماد داد..
همیشه مرطوب نگه دار پوست شو ک نخارونه خودشو زخم کنه..

طبیعیهم هس تا یکی دوهفته همش میره

بوسش نکنید دست به صورتش نزنید
دما‌ خونه کم کن لباسشم کم کن
کرم مرطوب کننده بزن

عزیزم نگران نباش صورت پسر منم اونجوری بود.بعد چن روز خود ب خود خوب شد

شیرینی زیاد میخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان پناه مامان مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی