اشکال نداره دوروزه میره
اره با ایروکس هم میتونی چربش کنی خیلی خوبه ولی نگران نباش خودش میره
پسر منم همینطوریه. مرطوب کننده ایروکس بزن
من با مرطوب کننده و لوسیون آیروکس چرب کردم بعد از چند روز خیلی خوب شد
اشکال نداره خودش میره جوش نوزادی هس
بعضی بچه ها میزنن میگن میخواد گوشت بیاره ولی اگ دیدی ی روز دو روز بیشتر بود رسیدگی کن حتما
بوسیدین حساسیت کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.