مامانا ،صورت دخترم چرا اینجوری شده ؟

تصویر
۷ پاسخ

اشکال نداره دوروزه میره

اره با ایروکس هم میتونی چربش کنی خیلی خوبه ولی نگران نباش خودش میره

پسر منم همینطوریه. مرطوب کننده ایروکس بزن

من با مرطوب کننده و لوسیون آیروکس چرب کردم بعد از چند روز خیلی خوب شد

اشکال نداره خودش میره جوش نوزادی هس

بعضی بچه ها میزنن میگن میخواد گوشت بیاره ولی اگ‌ دیدی ی روز دو روز بیشتر بود رسیدگی کن حتما

بوسیدین حساسیت کرده

سوال های مرتبط

مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۲ ماهگی
مامان دخترای ناز مامان دخترای ناز ۱ ماهگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی