اعتراضم کنیم یه گ و ل و له خرجمونه
برای منی ک نمیتونم بچمو از پوشک بگیرم بخاطر یبوست و همورویید یا اونایی ک بچه کوچیک دارن چیکار باید کرد خدالعنتشون کنه ادمو به حد مرگ و جنون میرسونن بد میگن گرونی تقصیر پیاده نظام آمریکاست چجوری انقد گرون میکنن راحت مردم محتاج نون شبشون کردن
منم بخاطراین تاقبل ازتولدش میخام بگیرم ازپوشک پول پوشک میدم بادوم هندی یاپسته میخوره
کاش مسئول هامون. یکم. دلسوزانه تر کار بکنن. کل آرزوهامونم سوخت شد
پوشک حالا ی جوری. رفع میشه. اونایی ک خونه ندارن چی. من دیگه امیدی ندارم خونه بسازیم زمینشو خریدیم خدا لعنت کنه این. کارای اداری و. کارای ادریش مونده ک زمینمون بش مجوز بدیم وام درخواست کنیم. اقایون خانومای ادرمونم. هر موقع عشقشون بکشه. میان میرن به هیچ کاریم رسیدگی نمیکنن. اصلا درکم نمیکنن. حال مردم و
@food_babyy
🌱🌱کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۵۰۰ مادر .💗💗💗.
این دیگه از هنگ منگ رد شده رفته فضا .خدا به دادمون برسه
منم بخاطر همین میخوام زود از پوشک بگیرمش دیگه😓😓😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.