۵ پاسخ

اره من امروز ۳۰تا گرفتم ولی شیاف اکتوژست خیلی سخت گیر میاد فرتیژست گرفتم مجبوری

بزن تو ستیت دارویاب بهت میگه کدوم داروخونه ها دارن

منم الان دو روز پیدا نمیکنم

نه سهمیه میدن

اره عزیزم شهر ما فقط چندتا داروخانه داره

سوال های مرتبط