اره منم حتی تو تخمکگذاری ام نبود کلا۲باررابطه داشتم باردار شدم
من حتی بعدش قرص اورژانسی هم خوردم ولی باردارم 😒❤️
بله الان ۱۱ هفتم
بله هیچ چیزی غیر ممکن نیست
بله من اقدام داشتم ولی خودم نمیخواستم سریع بلندشدم رفتم دستشویی وبعدش حمام وباردارشدم
اره عزیزم
فقط با یک بار رابطه ناخواسته کاندوم پاره شد و همش تخلیه شد و ب برنامه که نگاه کردم دیدم دقیقا شب تخمگذاریمه با اینکه همون لحظه پاشدم با فشار اب ب خودم گرفتم با این حال مثبت شدم همون ماه
آره عزیزم من سر پسرم اینطوری باردار شدم 😂
بله من🫤.
با تنبلی تخمدان شدید و کیست ریز،باردار شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.