وای ازگهواره
شیرخشک فرزندپروری مای بی بی

تصویر
۵ پاسخ

**توجه همسایگان گرامی!**

برای حفظ زیبایی و پاکیزگی مشاعات ساختمان، از شما عزیزان خواهشمندیم که در جارو کردن راه‌پله‌ها و فضاهای مشترک، همکاری لازم را مبذول فرمایید.

هر از گاهی، لطفاً جارو را برداشته و سهم خود را در پاکیزگی ساختمان انجام دهید. مشارکت همگانی، خانه‌ای زیباتر برای همه ما خواهد ساخت.

با تشکر،
مدیریت ساختمان.

کسی انجام نمیده به نظافت چی بگید هفته ای یکباربیاد

عزیزم همه جاییه ما پنج واحدیم
تازه همه هم صاحب خونه ان
هیچ کس تمیز نمیکنه جلو خونه هاشون کثیف و پر خاکه
حتی در خونشونم پاک‌نمیکنن از خاک
روی جاکفشی هاشون پر خاک
اصلا یه‌وضعی
من که دیگه خسته شدم فقط جلو خونه خودمون که همکفیم طی گرفتم‌میکشم
مابقی جاها هم ماهی یک بار یکی‌میاد تمیز میکنه

خواهرم اینام هم 20 واحدن حالا اونا میگه گاهی چند تا واحد شارژ هم نمیدن میگه ماهی دو سه هفته ای به همه اطلاع میدیم زنگ درو میزنیم که فلان ساعت قرار راه پله ها حیاط جارو بشن و همه یا اقایون یا خانما میان کمک تمیز میکنن ، استارت این کارم همسر خواهرم زده یبار رفته از طبقات بالا کلا جارو زده دو تا راه پله دارن اورده ولی پارکینگ و حیاط مونده همسایه ها خجالت کشیدن گفتن مهندس تمیز کرده ما هم بشوریم از اونموقع انجام میدن
حالا شمام یه سیاست خوبی به کار ببرین تا واقعا شرمنده بشن و ترغیب بشن کمک بدن یا خونه قبلی ما هفتگی میومد یه نفر تمیز میکرد همیشه همه جا تمیز بود هر دفعه هم از یه خونه پولشو میگرفت پول شارژ اونجوری نمیدادیم دیگه هشت واحد بودیم ما اونور

به جای سطل زباله یذارین اگه آشغال میریزن

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان نیک 🍒🩵 مامان نیک 🍒🩵 ۱۷ ماهگی