۶ پاسخ

مومتازون عالیه

اردن هم خوبه پمادش روغن کبد ماهی نشون

ریکاو بزن

حتماااااا آرد بزن فوق العاده هس برای سوختگی درجا خوبش میکه

روغن کبد ماهی هم شنیدم خیلی خوبه

پماد ریکاو برای سوختگیه که جلو سوزش رو میگیره و آبله نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان زلفا زهرا نورا مامان زلفا زهرا نورا ۱ سالگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی